Regulamin

Regulamin sklepu internetowego
Kowacki

  1. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
    1. Regulamin regulaminu (dalej „ Regulamin ”) określa zasady i warunki stosowania ze sklepu internetowego Kowacki , skutecznego pod adresem www https://d29db9-77.myshopify.com/
    2. Właścicielem sklepu jest Daniel Kowacki , przedsiębiorca prowadzący działalność pod firmą Daniel Kowacki Studio z siedzibą pod adresem: ul. Zbigniewa Herberta 5/73 Częstochowa 42-224 napisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 9492264205 (dalej „ Sprzedawca ”).
    3. Dane kontaktowe Sprzedaż są następujące:
      Adres kontaktowy: ul. Zbigniewa Herberta 5/73 Częstochowa 42-224
      Adres e-mail: danielkowacki.studio@gmail.com
      Numer telefonu: 722252687 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
  2. Wymagania techniczne
    1. W celu użycia ze Sklepu niezbędnego jest:
      1. komputer lub inne urządzenie z przeglądarką internetową;
      2. Dostęp do sieci Internet;
      3. Otwórz adres e-mail.
  3. Dane osobowe
    1. Administratorem danych osobowych klientów Sklep jest sprzedawcą.
    2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i inne osoby, które wchodzą do Internetu, można znaleźć w Polityce prywatności .
  4. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
    1. Sklep umożliwia zakup (dalej „ Towary ”) i treści cyfrowe lub usługi dostarczane online (dalej „ Produkty cyfrowe ”), widoczne na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
      1. bez rejestracji;
      2. z założenia konta w Sklepie.
      W obu przypadkach zastosowanie w celu zastosowania zamówień należy do wyboru Towarów i/lub Produktów Cyfrowych w Sklepie, które jest widoczne w „Koszyka” i procedurze zamówienia poprzez wybór opcji dostawy (sposób dostawy i płatności).
    2. Informacje o kierunku w Sklepie, tj. opis i ceny, dodanie zaproszenia do umowy sprzedaży w wersji rozszerzonej art. 71 kc, zgodnie z regulaminem.
    3. Warunkiem spełnienia zamówienia jest zastosowanie w formularzu zamówień wszystkich wymaganych danych niezbędnych do spełnienia i (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.
    4. Jeśli klient stanowi konto w Sklepie (dalej „ Konto ”), rejestracja jest jednorazowa, a adres e-mail oraz wybrane przez użytkownika hasło są dostępne do logowania. Sklep umożliwia logowanie się do Konta również za pośrednictwem mediów społecznościowych i/lub konta użytkownika w systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient ma dostęp do bezpieczeństwa swoich klientów, a przy zamówieniach publicznych, nie musi ponownie wypełniać warunków zamówień osobistych, osobistych.
    5. Klient może bez ponoszenia dodatkowych kosztów w każdym momencie, w którym znajdują się konta. W tym celu należy swoją rezygnację na adres e-mail: danielkowacki.studio@gmail.com.
    6. Zatwierdzenie przez klienta zamówień „Kupuję i płacę” (lub inne o tożsamym brzmieniu) oznacza:
      1. złożenie sprzedaży ofert zakupu Towarów i/lub Produktów Cyfrowych zgodnie z opcją wybranych w zamówieniu oraz zgodnie z regulaminem,
      2. akceptacja zapłaty zapłaty ceny Towarów i/lub Produktów Cyfrowych oraz Kosztów ich dostawy.
    7. Dokonaj zawieszenia umowy sprzedaży i/lub umowy o dostępie elektronicznym lub usług cyfrowych (dalej „Umowa” ) następuje z chwilą odbioru zamówień przez sprzedaż (przyjęcie ofert klienta), o czymkolwiek administratora poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówień.
    8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówień Towaru (w całości być w części), kontrolere o tym kliencie - nie nastąpi wtedy, gdy nastąpi umowa. Administrator wykonawczy jednocześnie o możliwościach innej realizacji zamówień, np. częściowej realizacji zamówień lub oczekiwań na sprzedaż przez sprzedaż stanów magazynowych. Jeśli zamówienie zostało wcześniej odebrane przez klienta, jest to możliwe, jeśli płatność zostanie dokonana, co oznacza, że ​​płatność została dokonana przez klienta.
    9. Podajnik przekazania potwierdzenia połączenia na trwałym nośniku w momencie dostarczenia Towaru / Produktu Cyfrowego.
    10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówień lub połączenie w jego dostawie spowodowało skutki przez klienta niepełnego / nieprawidłowego adresu dostawy lub braku innych danych, które mogą zostać dostarczone do realizacji zamówień.
    11. Administrator sam ma prawo do realizacji zamówień w sytuacji, gdy klient nieprawdziwe dane lub gdy dane budzą wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku może wystąpić próba kontaktu z użytkownikiem, w celu sprawdzenia prawdziwości danych.
  5. Ceny i metody płatności
    1. Ceny Towarów i/lub Produktów Cyfrowych są w walucie złotym polskim (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
    2. Koszt dostawy Towarów jest dostarczany osobno w koszyku, w zależności od sposobu dostawy przez klienta. Produkty cyfrowe są dostarczane drogą elektroniczną bez dodatkowych produktów.
    3. Dostępne metody płatności są na stronie Sklepu w „Formy płatności” oraz dostępne są klientowi na dodatkowe zamówienia (w koszyku).
    4. Płatności online w sklepie internetowym są przez dostawcę płatności:
      • NASZYWKA
      • PRZELEWY24
  6. Dostawa towarów
    1. Dostawa Towarów odbywających się wedle wyboru klienta:
      • za pośrednictwem firmy kurierskiej
      • do paczkomatów InPost
    2. Zawiadomienie o odbiorach odbieranych przez odbiorcę, zamówienie zostanie odebrane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powiadomienia o przesyłce zwykłej, trudniącej się przewozem). Dokładny termin doręczenia przesyłki zasadnej.
    3. Towary wysyłane są przez sprzedaż w terminie do 10 dni roboczych, chyba, że ​​w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano inny termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówień”.
    4. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za pośrednictwem funkcji kontrolnych na stronie Sklepu w zakładce „Czas i koszty dostawy”. Wysyłka za granicę jest dostępna za pośrednictwem kabla sterującego na stronie Sklepu lub kosztów rozszerzonych z użytkownika.
  7. Dostawa produktów w wersji cyfrowej
    1. Realizacja oprogramowania sprzętowego cyfrowego oprogramowania (chyba, że ​​z dostępem jest inaczej) drogą elektroniczną poprzez klienta na urządzeniu końcowym przez adres e-mail danych dostępowych do zewnętrznego produktu (instrukcja pobierania lub dane dostępowe do konta)
    2. Dostęp do niektórych produktów cyfrowych może wymagać podłączenia do konta klienta w dodatkowym, udostępnianym do udostępniania danych w postaci cyfrowej. Konto takie jest założycielskie dla klienta nieużytkowanego. Wymagania techniczne dotyczące dostępu do konta nie różnią się od zastosowań technicznych w sklepie.
    3. Czas (okres) dostępu do Produktu Cyfrowego (np. na rok) wskazywany jest zawsze przy opisie Produktu podczas jego nabycia przez klienta.
    4. Dostęp do produktów cyfrowych poprzez platformę dostępową, dostęp do oprogramowania jest możliwy w ramach oprogramowania z prawem, który nie jest dostępny w ramach aplikacji bezprawnych.
    5. Klient jest dostępny w ramach sprzedaży i/lub innych autorów dostarczanych produktów cyfrowych. Wersja niedostępna w innym przypadku, dostępna jest do użytku z produktami cyfrowymi, dostępnymi wyłącznie na własny sposób, z przeznaczeniem, wynikający z definicji. Klient nie jest uprawniony bez zgody na sprzedaż, aby uzyskać dostęp do treści dostępnych
    6. Dostawca nie jest dostarczany do aktualizacji produktu cyfrowego, chyba, że ​​jest inny z jego opisu i/lub oświadczeń Sprzedawcy wysyłanych do Sklepie i uruchamiany dla użytkownika w momencie wcześniejszego uzyskania dostępu.
  8. Odstąpienie od umowy
    1. Klient użytkownika konsumenta lub przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „ Przedsiębiorca Uprzywilejowany ”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez dostarczenia, z zastrzeżeniem wyjątków, o którym mowa powyżej.
    2. Klient będący konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym posiada prawo do odstąpienia od umowy o wyjściu Produktu Cyfrowego (bez dostarczania) w terminie 14 dni od jej wystąpienia, chyba że podłączone są następujące warunki:
      • Przesyłanie treści w pełnej wersji lub rozpoczęło dostarczanie informacji za wyraźną i końcową wersję klienta,
      • przed udostępnieniem klienta został odłączony, że po uzyskaniu dostępu prawo do odstąpienia od umowy,
      • Aktualizacja klienta na trwałym nośniku potwierdzenia wraz z informacją o udzieleniu zgody przez użytkownika, który wyraził zgodę na zawartość, która następuje w przypadku utraty prawa do odstąpienia od umowy.
    3. Czy zachowanie terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał ww/w terminie, oświadczenie:
      • w formie elektronicznej na adres: danielkowacki.studio@gmail.com lub
      • w formie resztkowej na adres: Nowolipie 25/20 01-002 Warszawa.
    4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być zawarte według dostępnego tutaj , przy czym wyposażenie jest nieobowiązkowe. Sygnał dostępu przez klienta jest wysyłany e-mailem o otrzymaniu potwierdzenia o odstąpieniu od umowy.
    5. najpóźniej w ciągu 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać dostarczane Towary na adres pocztowy Nowolipie 25/20 01-002 Warszawa.
    6. Przesyłka dotarła, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy, po dokonaniu zwrotu odbiorcy:
      • ceny towarów;
      • Koszty dostawy Towaru do klienta według sposobu dostarczania produktów, dostarczonego w Sklepie.
    7. Sprzedawca może blokować ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma zwrot z powrotem, albo co najmniejszy klient dostarczany Sprzedawcy dowodu odesłania rzeczy.
    8. Zwrot płatności nastąpił przy użyciu takiego samego sposobu płatności, który został uruchomiony przez klienta w wyniku transakcji, gdy klient zareagował na inne rozwiązanie.
    9. Ocena odpowiedzialność za określenie wartości przypisanego Towaru, funkcja przed złożeniem warunku o odstąpienie od umowy korzystania z Towaru w sposób inny niż konieczny do charakteru, cecha i zastosowanie rzeczy.
  9. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
    1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o odszkodowanie Towarów:
      1. nieprefabrykowanych, oryginalnych według konsumenta /Przedsiębiorców Uprzywilejowanego lub służącego jego zindywidualizowanym potrzebom (towary personalizowane);
      2. przedłużające szybkiemu zepsuciu lub o krótkim czasie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);
      3. dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, opakowanie do otwarcia przez klienta, towar po otwarciu, który nie może być opisany ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary podstawowe, ze względu na przestrzeganie higieny);
      4. protokoły dźwiękowe, albo programy komputerowe, dostarczane na nośniku materialnym (np. urządzenie CD) w zapieczętowanym urządzeniu, które jest dostarczane otwarte po dostaweniu;
      5. Które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, nierozłącznie połączone z innymi urządzeniami (np. materiały budowlane, jeśli są używane);
      6. dzienników, periodyków lub czasopism, z umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
      7. których cena zależy od wahań na rynku, nad którym sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą zostać wysłane przed terminem do odstąpienia od umowy;
      8. Następstwa alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których wystąpienie może nastąpić dopiero po 30 dniach i których wartość zależy od wahania na rynku, nadanego przez administratora nie ma kontroli.
  10. Reklamacje
    1. Zabezpieczenie jest zabezpieczeniem klienta Towary i produkty cyfrowe zgodne z Umową.
    2. Wobec działalności i przedsiębiorców uprzywilejowanych administrator ma zastosowanie za zgodność z towarem lub produktem cyfrowym zgodnie z zasadą stosowania ustawy o prawach konsumenta. Wobec tego, użytkownicy mają zastosowanie do zasad stosowania zasad z kodeksu cywilnego.
    3. Reklamacje mogą być składane:
      • w formie elektronicznej na adres: danielkowacki.studio@gmail.com
      • lub w formie resztkowej na adres: Nowolipie 25/20 01-002 Warszawa.
    4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w której została złożona (pisemnie lub pocztą e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
    5. W razie braku kontaktu ze sposobem załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i przedsiębiorca Uprzywilejowany może (niezależnie od postępowania przed sądem powszechnym) wystąpić także z pozasądowych sposobów rozpatrywania skargi i dochodzenia prawnego.
    6. Dopuszczenie celu może:
      1. ocena do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskami o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego podsumowania sporu,
      2. podmiot z pomocy powiatowej (miejskiego) rzecznika prawniczego konsumenta lub organizacji społecznej, do którego zadań statutowych należy ochrona społeczna,
      3. rozwiązanie z platformą ODR (Online Dispute Resolution), które służy do rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy ustalenia z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o dostępie ODR można znaleźć tutaj ,
      4. ustalenia do rozstrzygnięcia polubownego sądu konsumenckiego z wnioskami o rozstrzygnięciu sporu wyników z zawartej umowy.
    7. Dodatkowe informacje dotyczące rozpatrywania skarg pozasądowych i dochodzenia można również zastosować na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/ .
  11. Postanowienia końcowe
    1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawiera język polski.
    2. Brak stosowania z przepisami nie odłączającymi lub w ograniczonym stopniu ograniczającym uprawnienia konsumenta (i przedsiębiorcy uprzywilejowanego) z przepisami prawa.
    3. Nadawca może wprowadzić zmiany w Regulaminie w każdym czasie, przy zmianie, która jest stosowana do zastosowania po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, aw przypadku (i) wcześniejszego zastosowania Umów o świadczenie usług elektronicznych lub usług elektronicznych, a także w przypadku (ii) klienci posiadający Konto w sklepie - klient zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu i nie zaakceptowania nowej treści.
    4. Regulamin przepisów od dnia 26-08-2024 r.

Formularz kontaktowy